Overslaan en naar de inhoud gaan

Anti-alcohol Kerstcommercial van Heineken

Heineken komt deze kerst met een unieke commercial met de boodschap dat alcohol en verkeer niet samengaan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit is volgens Erik Korthals, directeur Heineken, de eerste keer dat een brouwer deze boodschap via een televisiecommercial zo expliciet uitdraagt. Het is een internationale commercial, voor de Nederlandse markt geadapteerd door Neboko.

related partner content for mobile comes here

Heineken brengt de speciale commercial op de buis op eerste en tweede kerstdag. In de film zien we dat de Kerstman tijdens zijn ronde betrapt wordt door een man die in zijn huis een biertje uit de koelkast wil pakken. Als de man naar de Kerstman gebaart of hij ook een biertje wil, schudt deze lachend zijn hoofd, en gebaart dat hij nog moet rijden. Even later zien we hem in het licht van de maan op zijn arrenslee wegrijden. Verkeer en alcohol, ho ho ho is de uitsmijter.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in