Overslaan en naar de inhoud gaan

Alumnivereniging MCCA opgericht

De alumnivereniging van de Master of Corporate Communication (MCCA) van de Rotterdam School of Management is officieel opgericht.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Master of Corporate Communication Alumni (MCCA) vereniging bestaat uit afgestudeerden van het Master of Corporate Communication (MCC) programma van de Rotterdam School of Management. Het doel van de MCCA is het creëren van een netwerk voor leden en student-leden om kennis en ervaring uit te wisselen en om op de hoogte te blijven van de recente wetenschappelijke studies en ontwikkelingen op het gebied van corporate communications.

related partner content for mobile comes here

De activiteiten van de MCCA bestaan voornamelijk uit het organiseren van bijeenkomsten en evenementen en uit het ontwikkelen van een online netwerk.

Het bestuur van de MCCA wordt gevormd door Liesbeth van den Boogaard MCC, voorzitter (werkzaam bij Masterfoods), Michel Meijs MCC (ABP), vice-voorzitter, Hans van Baren MCC, penningmeester (Adfi Consult), René de Sévaux MCC (ING Real Estate), vice- penningmeester, Ana Busto, lid (Clifford Chance) en prof. dr. Cees van Riel, van het Corporate Communication Centre in Rotterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in