Overslaan en naar de inhoud gaan

Akzo Nobel: Copper Orange kleur van het jaar 2015

Colour Futures, AkzoNobel’s jaarlijks kleurtrendonderzoek voorspelt dat Copper Orange kleur van het jaar 2015 zal worden. Het bedrijf…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Akzo Nobel verricht ieder jaar wereldwijd onderzoek naar kleurtrends en wijst zijn nieuwste kleur van het jaar ditmaal aan omdat het een warme en verrassende kleur is, maar vooral omdat het een positievere kijk op de wereld geeft. Copper Orange is bovenal een goede tegenhanger van het koudere blauw en groen dat in de afgelopen jaren de boventoon voerde. Het combineert – aldus de bedenkers - bovenal prettig met roze, neutrale kleuren, witten en metalic kleuren als goud en houtkleur. In Nederland wordt de kleur ter beschikking gesteld door Flexa, merk van AkzoNobel.

related partner content for mobile comes here

Ruud Joosten, Managing Director AkzoNobel Decorative Paints:  ‘Het voorspellen van trends en kleuren is een vitaal en inspirerend onderdeel van onze business dat ons in staat stelt onze klanten steeds een stapje voor te blijven. Als grootste verfproducent ter wereld houden we de vinger aan de pols van opkomende sociale, economische en designtrends. Dat is ook de reden dat we deze voorspelling al voor de twaalfde keer doen.&;

Kleur van het jaar 2014 was

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in