Overslaan en naar de inhoud gaan

Adfo Groep- middagseminar: ‘Hoe verleid ik de klant tot kopen’

Op 13 mei aanstaande in Dauphine Amsterdam organiseert Adfo Groep een middagseminar waar de vraag “Hoe verleid ik de klant tot kopen”…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In een compact middagprogramma onder leiding van Paul Postma worden er invalshoeken belicht die ingaan op de vraag hoe klanten kunnen worden verleid tot kopen. Postma is auteur van het succesvolle boek ‘Anatomie van de Verleiding - Neuromarketing succesvol toegepast’.Hij schreef het in samenwerking met specialisten in neuromarketing, waarvan er verschillende deze middag over hun kennis en ervaring vertellen. De neuromarketing-toepassingen gaan over communicatieonderzoek, maar ook over productontwikkeling, over toepassingen bij verkoop en bij klantrelatiemanagement, CRM. Naast Postma verschijnen neuroexperts en ervaringsdeskundigen op het podium:
 

related partner content for mobile comes here

Eddy Vandeweyer – Lichaamstaal.nl
Willem Jan Jansen – Marktplaats
Martin Leeflang – Validators
Martin de Munnik – Neurensics (samen met de Hypotheker)
Anne-Marie Ketelaar - Motivaction

 

Meer informatie is te vinden op de . Deelname kost € 299,- (voor 15 maart). NIMA- en Logeionleden, alsmede de abonnees van Adformatie, Vakblad Communicatie en Tijdschrift voor Marketing krijgen daarbovenop nog € 50,- korting.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in