Overslaan en naar de inhoud gaan

'65% van mobile commerce komt via tablets' (onderzoek)

Uit een nieuw Amerikaans onderzoek blijkt wederom dat mCommerce voor een grootste deel via tablets wordt verricht. De tabletgebruiker lijkt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dienen marketing managers nu al hun budget bij tablets neer te leggen? In mijn optiek is het tablet aandeel veel groter doordat je in veel gevallen lastig of zelfs helemaal niet via de smartphone de online shops kunnen gebruiken. Bij tablets is dat veel minder een probleem. Daarnaast wordt de smartphone vaak door de dag heen gebruikt, terwijl tablets veelal op een belangrijke online salesmoment worden gebruikt: s'avond op de bank. Wanneer alle online shops goed op de smartphone zouden werken zien bovenstaande mobile commerce cijfers er misschien heel anders uit.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in