3 manieren om e-mailmoeheid tegen te gaan
Consumenten openen steeds minder vaak commerciële mails. Wat te doen?

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Vooral Noord-Amerikanen hebben last van e-mailmoeheid, zo blijkt uit onderzoek van Implix. Amerikanen openen gemiddeld 10,76 procent van de mailtjes. In Europe ligt dat percentage op 13 procent. 40 van de 100 Europese respondenten klikken na openen door. In Noord-Amerika klikt minder dan 1 op de 3 door.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Een lastige situatie voor e-mailmarketeers. Internet service providers kunnen immers mailings waarop nauwelijks geklikt wordt, bestempelen als spam en vervolgens blocken. Bedrijven zullen dus maatregelen moeten nemen om hun doelgroep enthousiaster te maken voor hun boodschappen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHoe krijg je consumenten zover? Een drietal suggesties:
Bron: Marketingvox
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid