Overslaan en naar de inhoud gaan

3 manieren om e-mailmoeheid tegen te gaan

Consumenten openen steeds minder vaak commerciële mails. Wat te doen?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vooral Noord-Amerikanen hebben last van e-mailmoeheid, zo blijkt uit onderzoek van Implix. Amerikanen openen gemiddeld 10,76 procent van de mailtjes. In Europe ligt dat percentage op 13 procent. 40 van de 100 Europese respondenten klikken na openen door. In Noord-Amerika klikt minder dan 1 op de 3 door.

related partner content for mobile comes here

Een lastige situatie voor e-mailmarketeers. Internet service providers kunnen immers mailings waarop nauwelijks geklikt wordt, bestempelen als spam en vervolgens blocken. Bedrijven zullen dus maatregelen moeten nemen om hun doelgroep enthousiaster te maken voor hun boodschappen.

Hoe krijg je consumenten zover? Een drietal suggesties:

Bron: Marketingvox

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in