
Vooral Noord-Amerikanen hebben last van e-mailmoeheid, zo blijkt uit onderzoek van Implix. Amerikanen openen gemiddeld 10,76 procent van de mailtjes. In Europe ligt dat percentage op 13 procent. 40 van de 100 Europese respondenten klikken na openen door. In Noord-Amerika klikt minder dan 1 op de 3 door.
Een lastige situatie voor e-mailmarketeers. Internet service providers kunnen immers mailings waarop nauwelijks geklikt wordt, bestempelen als spam en vervolgens blocken. Bedrijven zullen dus maatregelen moeten nemen om hun doelgroep enthousiaster te maken voor hun boodschappen.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCorporate woordvoerder
TU DelftHoe krijg je consumenten zover? Een drietal suggesties:
Bron: Marketingvox
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee