Overslaan en naar de inhoud gaan

Boondoggle lanceert Nike-campagne

In een nieuwe door Boondoggle ontwikkelde campagne roept Wesley Sneijder jonge voetballers op te bewijzen dat ze in zijn schoenen kunnen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sneijder gaat hen letterlijk online testen op een aantal voetbalkwaliteiten. De campagne speelt zich af op het Hyves-netwerk, maar in plaats van het lanceren van een spelletje op Hyves, gebruikt de campagne Hyves zelf als spelomgeving. De Nike Football+ Challenge is een zogenoemde immersive game die jonge spelers drie weken moet gaan meenemen in verrassende uitdagingen. Daarin moeten ze laten zien of ze het waard zijn om uiteindelijk met Sneijder te trainen. Acht jongens worden daadwerkelijk door Nike naar Milaan gevlogen.

related partner content for mobile comes here

De game is onderdeel van de 'Make the Difference'-campagne. De Nike Football+ challenge is een transmediale campagne die wordt ondersteund door een commercial die zowel op TV als online te zien zal zijn, gevolgd door de online challenge die vanuit Hyves loopt, maar waar vanuit deelnemers op allerlei manieren worden betrokken (SMS, blog posts, winkelactivatie, Nikefootball.com, Nike tab op Voetbalzone). Vervolgens zal Wesley Sneijder zelf 8 deelnemers selecteren die naar Milaan gaan. Ook hier wordt weer een filmpje van gemaakt dat online verspreid wordt.

De challenge is te zien op

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in