Tien genomineerden Marketeer of the Year 2010
De prijs is een initiatief van Nima, Platform Innovatie in Marketing (PIM) en het Tijdschrift voor Marketing. Dit jaar staan er tien namen op de lijst. Deze tien worden in maart teruggebracht tot drie genomineerden en op 3 juni wordt de winnaar bekend tijdens een event van het Tijdschrift voor Marketing.
De top10:
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis- Marjolijn Blok, head of marketing Thomas Cook Nederland.
- Boukje Bügel-Gabreëls, commercieel directeur NS Reizigers.
- Ton van Eijk, marketing directeur Wehkamp.nl.
- Peter Hoitinga, commercieel directeur Ditzo.
- Jeroen Pietryga, marketing directeur Albert Heijn.
- Luc Suykens, marketing director Procter&Gamble Benelux.
- Felix Tenniglo, directeur Inshared.
- Kiliaan Toorenaar, commercieel directeur Marktplaats.nl.
- Remon Veraart, director Americas voor Trespa International.
- Hanneke Willenborg, Great Brand Mother/Global Brand Development Manager Ben&Jerry’s.
De jury bestaat dit jaar uit: Jan Willem Sieburgh (Rijksmuseum, winnaar van de prijs in 2009), René Repko (Hema, winnaar van de prijs in 2008), Herwin van den Berg (BST Company, winnaar van de prijs in 2007), Hans Hagenaar (ING, winnaar van de prijs in 2006), René Frijters (winnaar van de prijs in 2004), Robert de Groot (VBAT, winnaar van de prijs in 2003), Hans Molenaar (voorzitter PIM), Muriel Arts (voorzitter Nima) en Theo van Vugt (hoofdredacteur Tijdschrift voor Marketing en voorzitter van de jury).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid