Overslaan en naar de inhoud gaan

Tien genomineerden Marketeer of the Year 2010

Dit jaar wordt de Marketeer of the Year Award voor de tiende keer uitgereikt. Het is de prijs voor de marketeer die succes koppelt aan de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijs is een initiatief van Nima, Platform Innovatie in Marketing (PIM) en het Tijdschrift voor Marketing. Dit jaar staan er tien namen op de lijst. Deze tien worden in maart teruggebracht tot drie genomineerden en op 3 juni wordt de winnaar bekend tijdens een event van het Tijdschrift voor Marketing.

related partner content for mobile comes here

De top10:

  • Marjolijn Blok, head of marketing Thomas Cook Nederland.
  • Boukje Bügel-Gabreëls, commercieel directeur NS Reizigers.
  • Ton van Eijk, marketing directeur Wehkamp.nl.
  • Peter Hoitinga, commercieel directeur Ditzo.
  • Jeroen Pietryga, marketing directeur Albert Heijn.
  • Luc Suykens, marketing director Procter&Gamble Benelux.
  • Felix Tenniglo, directeur Inshared.
  • Kiliaan Toorenaar, commercieel directeur Marktplaats.nl.
  • Remon Veraart, director Americas voor Trespa International.
  • Hanneke Willenborg, Great Brand Mother/Global Brand Development Manager Ben&Jerry’s.

De jury bestaat dit jaar uit: Jan Willem Sieburgh (Rijksmuseum, winnaar van de prijs in 2009), René Repko (Hema, winnaar van de prijs in 2008), Herwin van den Berg (BST Company, winnaar van de prijs in 2007), Hans Hagenaar (ING, winnaar van de prijs in 2006), René Frijters (winnaar van de prijs in 2004), Robert de Groot (VBAT, winnaar van de prijs in 2003), Hans Molenaar (voorzitter PIM), Muriel Arts (voorzitter Nima) en Theo van Vugt (hoofdredacteur Tijdschrift voor Marketing en voorzitter van de jury).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in