Studenten maken landelijke campagne VVN
De vier studenten zijn de winnaars van een landelijke wedstrijd die door VVN werd uitgeschreven. Aan de wedstrijd deden honderden hbo-studenten mee die de opdracht kregen een campagne te verzinnen. De vier Fontysstudenten bedachten de campagne SHOTGUN met een spel waarbij jongeren de passagiersstoel voorin moeten bemachtigen.
De campagne krijgt onder meer een website en wordt op Hyves actief. Verder is een zwarte auto met het campagnelogo op evenementen te zien.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisPartners in dit project zijn Cito, Renault Nederland, Opel Nederland, VVCR Europe, Univé Verzekeringen en Team Alert.
Jaarlijks vallen in de leeftijdscategorie 16 tot 24 jaar 135 doden in het verkeer en raken 3400 jongeren gewond.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid