Overslaan en naar de inhoud gaan

Studenten maken landelijke campagne VVN

Vier studenten van de Fontys Hogeschool in Eindhoven gaan samen met Veilig Verkeer Nederland (VVN) een campagne ontwikkelen gericht op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De vier studenten zijn de winnaars van een landelijke wedstrijd die door VVN werd uitgeschreven. Aan de wedstrijd deden honderden hbo-studenten mee die de opdracht kregen een campagne te verzinnen. De vier Fontysstudenten bedachten de campagne SHOTGUN met een spel waarbij jongeren de passagiersstoel voorin moeten bemachtigen.

related partner content for mobile comes here

De campagne krijgt onder meer een website en wordt op actief. Verder is een zwarte auto met het campagnelogo op evenementen te zien.

Partners in dit project zijn Cito, Renault Nederland, Opel Nederland, VVCR Europe, Univé Verzekeringen en Team Alert.

Jaarlijks vallen in de leeftijdscategorie 16 tot 24 jaar 135 doden in het verkeer en raken 3400 jongeren gewond.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in