Overslaan en naar de inhoud gaan

255 goede doelen strijden om de NRC Charity Awards 2012

255 goede doelen hebben zich dit jaar ingeschreven voor de NRC Charity Awards 2012. Alle deelnemende uitingen zijn vanaf vandaag te zien op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Klik afbeelding voor een vergroting.

Dit jaar stond deelname open voor alle goede doelen die staan ingeschreven bij Kennisbank Filantropie. ‘Wij ondersteunen dit jaar met de NRC Charity Awards nog meer goede doelen bij het bereiken van bestaande en nieuwe donateurs, vrijwilligers en ambassadeurs,’ aldus Jan van der Marel, directeur-uitgever van NRC Media. ‘We zijn heel blij dat ons initiatief zoveel enthousiasme oproept, bij goede doelen en hun reclamebureaus.’

De publieksprijs wordt uitgereikt aan het goede doel dat volgens het publiek de mooiste, de meest duidelijke of meest indrukwekkende advertentie ingestuurd heeft. Iedereen die via de site nrccharityawards.nl een stem uitbrengt, maakt kans op een iPad2. Stemmen kan tot 15 september a.s, ook via de mobiele website en iPad.

De vakjuryprijs wordt na twee ronden toegekend. In de eerste ronde selecteren Jan van der Marel en Peter Vandermeersch (hoofdredacteur NRC Handelsblad) 24 inzendingen die worden gepubliceerd in doordeweekse edities van NRC Handelsblad, in de periode van 14 augustus tot en met 14 september 2012. Een vakjury, met onder andere cabaretière Claudia de Breij en hoofdredacteur Adformatie Theo van Vugt beoordeelt vervolgens in de tweede ronde de advertenties op vormgeving, het gebruik van beeld, de kracht van de boodschap en de impact.

De winnaars van zowel de vakjuryprijs als de publieksprijs worden op 21 september 2012 bekend gemaakt. Zij mogen dan hun NRC Charity Award in ontvangst nemen en ontvangen daarbij advertentieruimte in NRC Handelsblad en nrc.next ter waarde van maximaal € 300.000.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in