Overslaan en naar de inhoud gaan

Wereldwijde marketingdatabase voor Philips

Acxiom ontwikkelde voor Philips een wereldwijde marketingdatabase. Daarmee moet Philips in staat worden geacht om gerichter met consumenten…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

ontwikkelde voor een wereldwijde marketingdatabase. Daarmee moet Philips in staat worden geacht om gerichter met consumenten te communiceren.

related partner content for mobile comes here

Philips rolt op dit moment een internationale CRM-strategie uit, gericht op consumenten in alle regio's waarin de onderneming vertegenwoordigd is.

Als onderdeel van deze strategie is nu dus een marketingomgeving ontwikkeld met daarin de gegevens van miljoenen potentiële en bestaande Philips-consumenten.

Door data-analyse hoopt Philips zijn kennis over deze consumenten verder op te bouwen en zo de juiste boodschap op het juiste moment bij de juiste consument te krijgen, aldus Philips in een persbericht.

'De marketingdatabase stelt ons nu in staat om veel gerichter met consumenten te communiceren en het resultaat hiervan snel en gericht te evalueren', zo zegt Patrick Degenhardt, global CRM manager Philips.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in