Wereldwijde campagne voor Ballantine’s
Drankenfabrikant Allied Domecq komt met een wereldwijde campagne die 112 miljoen dollar kost voor haar marktleidende whiskymerk…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Bates Worldwide heeft de multimediacampagne ontwikkeld. Animatiefiguren spelen de hoofdrol in de campagne die Ballantine’s belangrijkste doelgroep, jonge mannen in 56 internationale markten moet aanspreken. De campagne die ‘Go Play’ heet, richt zich op twintigers die de wens hebben om met vrienden te ‘spelen’ om te ontsnappen aan de stress van het dagelijkse leven. De animatiefiguren zijn gecreëerd door Studio AKA, bekend van het videowerk voor de Britse band Gorillaz, aldus Adage.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid