Mercedes, Ford, Citroën beste automerkensites


Dat blijkt uit onderzoek door MetrixLab onder 1.500 internetgebruikers. De sites die het meest worden bezocht zijn die van de grote merken, met name Volkswagen en Opel. Daarnaast wordt de BMW site veelvuldig opgezocht. Deze drie laatstgenoemde sites worden vooral ook veel bezocht door mensen die op zoek zijn naar een occasion; het zijn de meest bezochte sites voor in totaal 30 procent van degenen die een occasion zoeken. Voor nieuwe modellen wordt het meest gekeken bij Citroen, Ford en ook weer Opel. Autoliefhebbers surfen vooral regelmatig naar de BMW site. Een betere indicatie geven de aantallen herhaalde bezoeken. Die zeggen iets over mate waarin bezoekers het de moeite waard vinden om de site nog eens op te zoeken. Het onderzoek wijst uit dat Mercedes, Citroen en Ford in dit opzicht het beste presteren. Van degenen die in het afgelopen half jaar de Mercedes site bezochten, kwam 48 procent daar 5 keer of vaker. Voor Ford bedroeg dit 47 procent en voor Citroen 45 procent.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid