Overslaan en naar de inhoud gaan

Mercedes, Ford, Citroën beste automerkensites

Van de 35 Nederlandse websites van automerken presteren die van Mercedes, Ford en Citroen het beste. Deze sites zorgen voor de meeste…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit onderzoek door MetrixLab onder 1.500 internetgebruikers. De sites die het meest worden bezocht zijn die van de grote merken, met name Volkswagen en Opel. Daarnaast wordt de BMW site veelvuldig opgezocht. Deze drie laatstgenoemde sites worden vooral ook veel bezocht door mensen die op zoek zijn naar een occasion; het zijn de meest bezochte sites voor in totaal 30 procent van degenen die een occasion zoeken. Voor nieuwe modellen wordt het meest gekeken bij Citroen, Ford en ook weer Opel. Autoliefhebbers surfen vooral regelmatig naar de BMW site. Een betere indicatie geven de aantallen herhaalde bezoeken. Die zeggen iets over mate waarin bezoekers het de moeite waard vinden om de site nog eens op te zoeken. Het onderzoek wijst uit dat Mercedes, Citroen en Ford in dit opzicht het beste presteren. Van degenen die in het afgelopen half jaar de Mercedes site bezochten, kwam 48 procent daar 5 keer of vaker. Voor Ford bedroeg dit 47 procent en voor Citroen 45 procent.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in