Overslaan en naar de inhoud gaan

Tribal DDB werkt voor Heineken

Tribal DDB werkt op het digitale account van Heineken international. De eerste campagne is inmiddels van start gegaan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ivo Roefs, managing partner DDB, bevestigt deze week in Adformatie dat Tribal DDB en DDB digitaal voor Heineken werken. Dit account is afkomstig van AKQA.

related partner content for mobile comes here

Tribal DDB Amsterdam ontwikkelde voor Heineken de Facebook campagne;Meet the World&;"> 'Meet the World'. Twee mannen (Mick en Barnaby) proberen binnen twee weken 194 mensen van verschillende nationaliteiten te ontmoeten. De randvoorwaarde is dat ze Nederland niet mogen verlaten. Via Facebook vragen de twee mannen om zoveel mogelijk hulp om alle nationaliteiten te kunnen ontmoeten.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Daarnaast heeft Tribal DDB het online platform ontwikkeld voor . Binnen dit platform krijgen deelnemers de kans om het winnende design the ontwikkelen voor de limited edition bottle ter gelegenheid van de 140ste verjaardag van Heineken.

Onlangs meldde Campaign dat Heineken een wereldwijde pitch had uitgeschreven voor een nieuw digitaal platform waar onder meer AKQA, Lean Mean Fighting Machine en Iris Worldwide bij betrokken zouden zijn. Dit zou gaan om een nieuw project dat los staat van de bestaande accounts.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in