Tribal DDB werkt voor Heineken
Ivo Roefs, managing partner DDB, bevestigt deze week in Adformatie dat Tribal DDB en DDB digitaal voor Heineken werken. Dit account is afkomstig van AKQA.
Tribal DDB Amsterdam ontwikkelde voor Heineken de Facebook campagne#039;Meet the World'"> 'Meet the World'. Twee mannen (Mick en Barnaby) proberen binnen twee weken 194 mensen van verschillende nationaliteiten te ontmoeten. De randvoorwaarde is dat ze Nederland niet mogen verlaten. Via Facebook vragen de twee mannen om zoveel mogelijk hulp om alle nationaliteiten te kunnen ontmoeten.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaDaarnaast heeft Tribal DDB het online platform ontwikkeld voor Your Future Bottle. Binnen dit platform krijgen deelnemers de kans om het winnende design the ontwikkelen voor de limited edition bottle ter gelegenheid van de 140ste verjaardag van Heineken.
Onlangs meldde Campaign dat Heineken een wereldwijde pitch had uitgeschreven voor een nieuw digitaal platform waar onder meer AKQA, Lean Mean Fighting Machine en Iris Worldwide bij betrokken zouden zijn. Dit zou gaan om een nieuw project dat los staat van de bestaande accounts.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid