Thuiswinkelen stijgt verder
Dit blijkt uit de 'Thuiswinkel Markt Monitor 2004-1', het onderzoek dat door Blauw Research en Thuiswinkel.org ieder half jaar wordt uitgevoerd. De cijfers komen tot stand in samenwerking met de circa 180 leden van de branchevereniging Thuiswinkel.org, gekoppeld aan een grootschalig consumentenonderzoek.
De verschuiving van fysieke consumentenbestedingen naar het via internet bestellen van producten en diensten zet door. De groei van de totale Nederlandse detailhandelomzet in dezelfde periode was negatief en bedroeg volgens het CBS in de eerste helft van 2004 ‒3 procent.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaNog steeds stijgt het aantal online kopers: 3,4 miljoen Nederlanders hebben het afgelopen halfjaar iets via internet gekocht. Een jaar geleden waren dit nog 2,8 miljoen kopers, een stijging van 21 procent. Ook het aantal mensen dat voor het eerst een online bestelling doet, stijgt van 300.000 in de eerste helft van 2003 naar 700.000 in de eerste helft van 2004.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid