Overslaan en naar de inhoud gaan

Toename in zakelijk IM-en en sms-en

De meeste mensen denken bij Instant Messaging (IM) en sms-jes aan jongeren en jong-volwassenen, maar het gebruik ervan in een zakelijke…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ook mobiele gebruikers in de VS gebruiken steeds vaker IM of SMS. Het onderzoeksbureau voorspelt zelfs dat in de toekomst de mobiele stemcommunicatie er de dupe van kan worden. Ongeveer 90 procent van de jongeren en jong-volwassen gebruikt op dit moment IM, net als 48 procent van de 55-plus generatie. Bij het werkende deel van de Amerikaanse bevolking ligt het gebruik rond de 70 procent.

related partner content for mobile comes here

Bijna eenderde van de gebruikers past IM ook toe op het werk. Instant Messaging blijkt een ideale manier te zijn om snel en makkelijk te communiceren. Ongeveer eenderde van de gebruikers gebruikt mobile messaging om in contact te blijven met het hoofdkantoor en om 'on the road' zakelijke beslissingen te nemen. En driekwart van de mobiele zakelijke gebruikers zet IM in wanneer een telefoongesprek te veel tijd gaat kosten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in