
SBS6 scoorde een marktaandeel van 11,1 procent in de doelgroep 20-49 jaar. Dat was mede te danken aan sportuitzendingen. De oefeninterland Zweden-Nederland bezorgde SBS 6 een marktaandeel van 33,8 procent in de doelgroep 20-49 jaar. De Grand Prix van België kwam uit op een marktaandeel van 44,1 procent in 20-49 jaar. Ook de films ‘Lethal Weapon 2’ en ‘Lethal Weapon 3’ behaalden hoge kijkcijfers.
In de doelgroep 20-49 jaar kwam Net5 uit op een marktaandeel van 7,2 procent en in de primaire doelgroep van Net5, vrouwen 20-34 jaar, op 11,1 procent. Topfilms en series als 'The O.C.’ en 'Everwood' scoorden.
Veronica heeft de maand augustus afgesloten met een marktaandeel van 7,3 procent in de doelgroep mannen 20-34 jaar. De filmpremière 'Murder at 1600' behaalde een marktaandeel van 11,5 procent in de doelgroep 20-49 jaar. De vrijdagavond (‘mannenavond’) deed het goed, waarbij de 'Top Gear Special' een marktaandeel van 7,2 procent in de doelgroep 20-49 jaar behaalde.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensSBS Broadcasting verwacht ook in september hoge kijkcijfers te behalen. Het mediabedrijf heeft hoge verwachtingen van ‘Meer dan de vrouw van ….’(SBS 6), ‘Het Blok’ en ‘Expeditie Robinson 2004’ (Net5), plus ‘Veronica’s Lekkerste’. Vandaag maakt SBS bekend dat het ook met de formule ‘Joe Millionaire’ start.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee