Overslaan en naar de inhoud gaan

Sterk augustusaandeel SBS

SBS Broadcasting heeft zich tijdens de Olympische Spelen goed staande kunnen houden en kan terugkijken op een goede maand augustus. De drie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

SBS6 scoorde een marktaandeel van 11,1 procent in de doelgroep 20-49 jaar. Dat was mede te danken aan sportuitzendingen. De oefeninterland Zweden-Nederland bezorgde SBS 6 een marktaandeel van 33,8 procent in de doelgroep 20-49 jaar. De Grand Prix van België kwam uit op een marktaandeel van 44,1 procent in 20-49 jaar. Ook de films ‘Lethal Weapon 2’ en ‘Lethal Weapon 3’ behaalden hoge kijkcijfers.

related partner content for mobile comes here

In de doelgroep 20-49 jaar kwam Net5 uit op een marktaandeel van 7,2 procent en in de primaire doelgroep van Net5, vrouwen 20-34 jaar, op 11,1 procent. Topfilms en series als 'The O.C.’ en 'Everwood' scoorden.
Veronica heeft de maand augustus afgesloten met een marktaandeel van 7,3 procent in de doelgroep mannen 20-34 jaar. De filmpremière 'Murder at 1600' behaalde een marktaandeel van 11,5 procent in de doelgroep 20-49 jaar. De vrijdagavond (‘mannenavond’) deed het goed, waarbij de 'Top Gear Special' een marktaandeel van 7,2 procent in de doelgroep 20-49 jaar behaalde.

SBS Broadcasting verwacht ook in september hoge kijkcijfers te behalen. Het mediabedrijf heeft hoge verwachtingen van ‘Meer dan de vrouw van ….’(SBS 6), ‘Het Blok’ en ‘Expeditie Robinson 2004’ (Net5), plus ‘Veronica’s Lekkerste’. Vandaag maakt SBS bekend dat het ook met de formule ‘Joe Millionaire’ start.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in