Overslaan en naar de inhoud gaan

Target: ‘Dik en dun: iedereen kan zwemkleding aan’

Het blijft een ding in de reclamewereld: dikke vrouwen, dunne vrouwen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De voor vollere vrouwen kennen we. 

related partner content for mobile comes here

Maar er zijn nog steeds merken die zich niets aan trekken van de omvang van de gemiddelde vrouw in hun marketinguitingen.

Campagnes als die van ;s Secret en met graatmagere modellen kunnen op veel kritiek rekenen.

Niets mis mee 

Tegencampagnes zoals geven aan dat veel consumenten van mening zijn dat er niets mis is volle(re) vrouwen in ads. 

Maar op haar beurt zorgt die tegenactie óók weer voor een tegenactie: ‘’. 

Never a dull moment in de dik-dundiscussie dus.

Target houdt van ieder lichaam

Nu komt de Amerikaanse retailer Target met een campagne voor zwemkleding, met de boodschap: &;Target Loves Every Body&;.

Niet moeilijk of gestrest doen over je wellicht iets te dikke lijf: geniet van de zomer en loop lekker rond in je zwemkleding.

In de video spreken een styliste en vier (mode)bloggers over hun favoriete deel van hun lichaam en hun minder favoriete delen. De styliste geeft tips welke kleding het beste is voor welk lichaam.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Erg leuk. Maar als je op derondkijkt, kom je toch weer slechts slanke modellen tegen.

Da’s dan weer jammer.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in