Overslaan en naar de inhoud gaan

Jeugdzorg Nederland kiest Johnny Wonder voor nieuwe pleegzorgcampagne

Na competitie tussen drie bureaus.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na een strategische en creatieve competitie tussen drie bureaus heeft Jeugdzorg Nederland gekozen voor Johnny Wonder. Het bureau gaat de komende tijd werken aan een campagne voor de werving van nieuwe pleegouders.

related partner content for mobile comes here

Els Rienstra, woordvoerder pleegzorg van Jeugdzorg Nederland: &;Nieuwe pleegouders zijn altijd nodig. Het doel voor dit jaar is om 3500 pleegouders te werven. Daarvoor is een ambitieuze campagne nodig. De strategische inzichten en creatieve uitwerking van Johnny Wonder sloten goed aan bij onze ambities.&;

De nieuwe campagne wordt financieel mogelijk gemaakt door hoofdsponsor Stichting Kinderpostzegels en een subsidie van het ministerie van VWS. De campagne staat gepland voor dit najaar. 

Johnny Wonder werkt onder andere voor organisaties als NS, Sanoma, Amnesty International, KNVB en de VPRO. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in