Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking HU en Utrechtse bureaus

Hogeschool Utrecht (HU) en het samenwerkingsverband Creative Connection - een netwerk van vijftien zakelijke creatieve dienstverlenende…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Inhoudelijke onderzoeksthema’s zijn onder meer effectiviteit en doelmatigheid van sociale media, kwalitatieve data-analyse en het ontwikkelen van nieuwe parameters om resultaten in uit te drukken. Daarnaast gaan de en de Utrechtse bureaus nauwer samenwerken om talenten te ontwikkelen en te behouden voor de Utrechtse creatieve industrie. Dat gebeurt bijvoorbeeld met een Creative Connection Tour die getalenteerde studenten de gelegenheid biedt om in een korte periode vanuit verschillende bureaus te werken aan een vraagstuk.

related partner content for mobile comes here

Deze afspraken zijn vastgelegd in het kennisconvenant Return on Creativity. Doel van deze gemeenschappelijke en op de toekomst gerichte agenda is de verdere versterking van de Utrechtse creatieve industrie. Door het gezamenlijk optrekken van de driehoek bedrijfsleven, onderwijs en onderzoek willen de initiatiefnemers met steun van gemeente en provincie de Utrechtse creatieve industrie verder ontwikkelen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in