Publieke zenders in week 46 op 35,3 pct
De drie publieke zenders hadden in week 46 samen een marktaandeel van 35,3 pct (tijdvak 18.00-24.00 uur, 6+).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De vier zenders van RTL Nederland kwamen uit op 32,1 pct. SBS Broadcasting had met zijn drie zenders een aandeel van 19,4 pct. Marktleider Nederland 1 had een aandeel van 22,0 pct, terwijl het aandeel van RTL 4 op 19,6 pct uitkwam. SBS 6 had een marktaandeel van 11,6.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Studio Sport Eredivisie van gisteravond was met 2.738.000 kijkers het best bekeken programma van de week. The Voice of Holland (RTL 4) was met 2.699.000 kijkers tweede. Het NOS Journaal van gisteravond staat op een derde plaats met 2.524.000 kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid