Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Vugt leidt Adformatie

Theo van Vugt (48), sinds 2000 hoofdredacteur van Tijdschrift voor Marketing, wordt per 1 december ook hoofdredacteur van Adformatie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De twee titels behoren tot de Adformatie Groep, onderdeel van Kluwer. Van Vugt gaat beide titels aansturen. Adformatie en Tijdschrift voor Marketing behouden hun eigen redacties. Van Vugt was in het verleden redacteur bij Adformatie.

related partner content for mobile comes here

Van Vugt: ‘We willen met Adformatie en Tijdschrift voor Marketing de markt meer als één geheel benaderen. De titels zijn aanvullend, evenals hun online kanalen. Het bereik in de marketing- en marketingcommunicatiewereld is groter dan van welk ander platform. Adformatie heeft van oudsher een sterke printpositie, het is zaak dat online uit te bouwen. Ook denk ik dat we meer aan events kunnen doen. Adformatie is een sterk merk. We moeten het alleen iets meer multimediaal maken.’

Astrid Prummel blijft adjunct-hoofdredacteur van Adformatie. Zij had al eerder aangegeven niet voor het hoofdredacteurschap beschikbaar te zijn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in