Overslaan en naar de inhoud gaan

Programma MarketingLive! 2008 is bekend

We doen het al weer voor de derde keer en het wordt elke keer beter: MarketingLive.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

We doen het al weer voor de derde keer en het wordt elke keer beter: .

related partner content for mobile comes here

Dit keer rond drie thema's, die elke marketeer zich ter harte zou moeten nemen: innovatie, accountability en interactiviteit.

Op 3 juni maken we tijdens het event ook bekend wie de Marketeer of the Year2008 wordt. De drie beste marketeers van het afgelopen jaar vertellen hun verhaal.

Wie komen er verder allemaal?

In ieder geval het lid van de raad van bestuur van KPN, Baptiest Coopmans, die onlangs in het nieuws was omdat hij merken schrapt uit de KPN-portfolio.

Coopmans spreekt over zijn marketeers en over accountability. Uit eerdere interviews met hem in Tijdschrift voor Marketing een paar aardige quotes:

'Ik breng in dit bedrijf eenvoud, het belang van klantprocessen én wat nederigheid. Dat laatste is belangrijk voor een marktleider.'
(TvM april 2007)

'Marketeers hebben überhaupt geen reden om verzadigd te zijn, omdat ze vaak helemaal niet zo veel hebben om trots op te zijn. Zo veel successen zijn er niet geweest de laatste jaren.'
(TvM mei 2002)

'Er is in elke categorie nog slechts ruimte voor 1 of twee spelers. Je bent nummer 1 of 2 óf je bent er helemaal niet meer. Alleen als je scherp gepositioneerd bent en meerwaarde creëert heb je nog lucht.'
(Fusion 2003)

Hier meer info: .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in