Overslaan en naar de inhoud gaan

Plus supermarkt als kinderpsycholoog: 'Emoji’s helpen kinderen om gevoelens duidelijker te maken'

Plus start zondag met een emoji-spaaractie en deed naar aanleiding daarvan onderzoek naar gevoelens van kinderen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

‘Emoji’s helpen 4 op de 5 kinderen om hun gevoelens te uiten.’ Met die headline opent Plus Supermarkt zijn aankondiging van de emoji-spaaractie die start op 27 augustus. Voor de gelegenheid heeft Plus de opdracht gegeven om een onderzoek uit te voeren (door DirectResearch) naar gevoelens van kinderen, en hoe ze die gevoelens uiten. Eén van de conclusies is dat kinderen het lastig vinden om over hun gevoelens te praten.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in