Overslaan en naar de inhoud gaan

Peter Mulder nieuwe voorzitter SPOT

CCO SBS Broadcasting volgt Arian Buurman (ex-Ster) op.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Peter Mulder, CCO bij SBS Broadcasting, is per 1 januari benoemd tot voorzitter van SPOT, het Nederlandse marketingcentrum voor televisiereclame. Hij volgt Arian Buurman (ex-Ster) op, voor wie de termijn van twee jaar verstreken is.

related partner content for mobile comes here

Over zijn rol als voorzitter van SPOT, zegt Mulder onder andere: &;De kijktijd van lineaire tv staat onder druk, maar de groei van consumptie van kwalitatieve videocontent accelereert. Rapportage van deze kijktijd en het doorontwikkelen van dataverrijking om lineaire tv nog meer accountable te maken, heeft volledige focus van alle betrokken partijen in de keten.

&;TV is sexy, hot en effectief. Be good and tell it. Op beide elementen gaan we vanuit SPOT de komende periode nog meer focus leggen.&;

In het SPOT-bestuur zitten verder Ton Rozestraten (RTL Nederland), Susan van Geenen (Fox International Channels), Rogier van de Paverd (Viacom), Marieke van Echtelt (Ster) en SPOT-directeur Michel van der Voort. 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in