Overslaan en naar de inhoud gaan

Partnership TNS Nipo en TrendLight

TNS Nipo en TrendLight werken sinds kort nauw samen om de mediapositie van bedrijven, overheden, onderwerpen en personen in kaart brengen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat om zowel de kwantitatieve mediapositie (hoe vaak komt iets of iemand in het nieuws) als de kwalitatieve (hoe komt iets of iemand in het nieuws). Het onderzoek wordt nationaal en internationaal uitgevoerd, via het wereldwijde netwerk van TNS, waartoe TNS Nipo behoort.

related partner content for mobile comes here

Edward Hermans, commercieel directeur TNS NIPO: 'Als je een campagnestrategie ontwikkelt of evalueert, is het belangrijk om te weten wat de doelgroep van je merk of organisatie weet en vindt. Wat mensen weten en vinden, wordt voor een belangrijk deel bepaald door wat zij via de media over een merk of organisatie horen. Om strategieën te kunnen evalueren, is het daarom belangrijk om ook te onderzoeken wat de teneur is van de berichten in de media waarmee jouw reclameboodschap concurreert.'

Om alles goed in kaart te kunnen brengen, heeft TNS Nipo Media Intelligence aan haar onderzoeksaanbod toegevoegd. TrendLight is een instituut voor onderzoek naar mediareputatie. Het bureau legt zich volledig toe op contentanalyse van media.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in