Partnership TNS Nipo en TrendLight
Het gaat om zowel de kwantitatieve mediapositie (hoe vaak komt iets of iemand in het nieuws) als de kwalitatieve (hoe komt iets of iemand in het nieuws). Het onderzoek wordt nationaal en internationaal uitgevoerd, via het wereldwijde netwerk van TNS, waartoe TNS Nipo behoort.
Edward Hermans, commercieel directeur TNS NIPO: 'Als je een campagnestrategie ontwikkelt of evalueert, is het belangrijk om te weten wat de doelgroep van je merk of organisatie weet en vindt. Wat mensen weten en vinden, wordt voor een belangrijk deel bepaald door wat zij via de media over een merk of organisatie horen. Om strategieën te kunnen evalueren, is het daarom belangrijk om ook te onderzoeken wat de teneur is van de berichten in de media waarmee jouw reclameboodschap concurreert.'
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaOm alles goed in kaart te kunnen brengen, heeft TNS Nipo Media Intelligence aan haar onderzoeksaanbod toegevoegd. TrendLight is een instituut voor onderzoek naar mediareputatie. Het bureau legt zich volledig toe op contentanalyse van media.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid