Overslaan en naar de inhoud gaan

Bezoekersaantal dagbladensites groeit

De websites van dagbladen trekken steeds meer bezoekers. De winnaar van het jaarlijkse Webwereld-krantenonderzoek is de website van het AD.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De groeiende bezoekersaantallen tonene volgens Webwereld aan dat de interactiviteit die dagbladen gebruiken, werkt. De verliezers van dit jaar zijn De Telegraaf, Het Parool en HDC Media (onderdeel van De Telegraaf).

related partner content for mobile comes here

Peter Wiegman, projectcoördinator bij de Stir (Stichting Internetreclame), concludeert dat kranten niet langer stoffig zijn: ‘Er zit altijd wel zo'n zweem omheen, maar ik denk dat ze daar nu wel uit zijn en klaar zijn voor de toekomst. Met papier is geen droog brood meer te verdienen en dus zoeken uitgevers allerlei kanalen om lezers voor zich te winnen, zowel online als offline. Er is heel duidelijk een multimediamachine op gang gekomen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in