Overslaan en naar de inhoud gaan

Opladen en spelen bij Hi festivalstands

Hi komt met de Hi Plug & Play stand en de Hi Campingflat op festivals. Uitgangspunt voor de stands is het opladen van je mobiel én jezelf.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Blijf bij jezelf’. Dat kwam naar voren in co-creatie sessies met jongeren over de aankomende festivals. Daarom werden de Hi Plug & Play stand en de Hi Campingflat ontwikkeld. Hi staat ermee op Pinkpop, Solar Weekend en Lowlands. De stand heeft 300 oplaadpunten en waar mogelijk is er speciaal voor de gelegenheid een wifi netwerk aangelegd.

related partner content for mobile comes here

Naast het inpluggen van de telefoon is er ook de play-factor. Hi heeft deze vertaald door van dagelijkse online activiteiten een offline variant te maken. Denk aan Festigram; het offline broertje van Instagram, met echte props en filters, waarmee festivalfoto’s gemaakt kunnen worden die je later op Hi Facebook en terug kunt vinden. Of de Slow Message Service, de trage variant van sms waarmee festivalgangers een kaartje kunnen versturen naar thuisblijvers. Verder is er Chatroulette met echte telefoons en telefoonlijnen naar verschillende punten in de Hi Plug & Play stand.

Op WiSH Outdoor, 6 en 7 juli, staat Hi met een campingflat van drie verdiepingen. Bezoekers kunnen hun tent hierin opzetten – 15 tweepersoonstenten per verdieping - en de flat is voorzien van voldoende oplaadpunten voor de telefoon.

'Hi Plug & Play en de Hi Campingflat zijn het resultaat van co-creatie met jongeren en de doorvertaling van hun ideeën door diverse creatieve bureaus', zegt Merel Baetings van Hi Communicatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in