Overslaan en naar de inhoud gaan

Omzet detailhandel groeit 3,6 procent

De detailhandel heeft in februari 2007 3,6 procent meer omgezet dan in dezelfde periode vorig jaar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De detaillisten hebben vooral meer verkocht. Het omzetvolume was 2,7 procent groter dan een jaar eerder, terwijl de prijzen 0,9 procent hoger waren. De omzet van de postorderbedrijven en andere verkopers via internet was bijna 10 procent hoger. Ook de winkels in de food en non-food boekten meer omzet, blijkt uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

related partner content for mobile comes here

De winkels in de non-foodsector realiseerden in februari 4,8 procent meer omzet dan een jaar eerder. De winkels hebben ruim 4 procent meer verkocht. Daarnaast waren hun artikelen gemiddeld bijna 1 procent duurder. De winkels in bovenkleding behaalden de hoogste groei. Zij zetten ruim 10 procent meer om.
In februari 2007 boekten de winkels in voedings- en genotmiddelen 2 procent meer omzet dan in februari 2006. De supermarkten behaalden een omzetgroei van 2,8 procent.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in