'Internet gaat radio voorbij in 2008'
Internetbestedingen overvleugelen in 2008 de bestedingen aan radio. Internet groeit dat jaar en het jaar erna zes keer sneller dan…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat blijkt uit de forecast die mediabureau ZenithOptimedia heeft gepubliceerd. Tussen 2006 en 2009 groeit het marktaandeel van internet in de totale bestedingen van 5,8 naar 8,7 procent. Het Midden-Oosten en Centraal-en Oost-Europa zijn de snelste groeimarkten, zo voorspelt het bureau. Daarmee compenseren ze Noord-Amerika, dat achterblijft in groei.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Dit jaar stijgen de bestedingen wereldwijd met 5,2 procent. Dat is in lijn met de langetermijntrend. De Olympische Spelen, Amerikaanse presidentsverkiezingen en EK voetbal zullen de bestedingen in 2008 met 6,2 procent doen stijgen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSZenithOptimedia denkt dat in Nederland in 2007 de totale bestedingengroei 3,4 procent is.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid