Overslaan en naar de inhoud gaan

'Internet gaat radio voorbij in 2008'

Internetbestedingen overvleugelen in 2008 de bestedingen aan radio. Internet groeit dat jaar en het jaar erna zes keer sneller dan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit de forecast die mediabureau ZenithOptimedia heeft gepubliceerd. Tussen 2006 en 2009 groeit het marktaandeel van internet in de totale bestedingen van 5,8 naar 8,7 procent. Het Midden-Oosten en Centraal-en Oost-Europa zijn de snelste groeimarkten, zo voorspelt het bureau. Daarmee compenseren ze Noord-Amerika, dat achterblijft in groei.

related partner content for mobile comes here

Dit jaar stijgen de bestedingen wereldwijd met 5,2 procent. Dat is in lijn met de langetermijntrend. De Olympische Spelen, Amerikaanse presidentsverkiezingen en EK voetbal zullen de bestedingen in 2008 met 6,2 procent doen stijgen.

ZenithOptimedia denkt dat in Nederland in 2007 de totale bestedingengroei 3,4 procent is.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in