Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Nederlanders zijn nuchtere consumenten’

Nederlanders zijn nuchtere consumenten. Vergeleken met andere Europeanen zijn ze het minst gevoelig zijn voor milieubewuste merken. Dat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na de Fransen blijken de Nederlanders weinig te hebben met de ethische standaard van een merkproducent. In merkkeuze laten we ons niet leiden door de historie van een merk of de maatschappelijke betrokkenheid van een producent. Nederlanders letten daarentegen op kwaliteitsbeleving (82 procent), persoonlijke ervaring met het merk (80 procent) en waar krijgen voor je geld (77 procent). Op deze criteria scoren we hoog ten opzichte van andere Europese landen.

related partner content for mobile comes here

Reader's Digest peilde ook het vertrouwen van Nederlanders in 37 productcategorieën. Nokia en Philips bleken het meeste vertrouwen te wekken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in