‘Nederlanders zijn nuchtere consumenten’
Nederlanders zijn nuchtere consumenten. Vergeleken met andere Europeanen zijn ze het minst gevoelig zijn voor milieubewuste merken. Dat…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Na de Fransen blijken de Nederlanders weinig te hebben met de ethische standaard van een merkproducent. In merkkeuze laten we ons niet leiden door de historie van een merk of de maatschappelijke betrokkenheid van een producent. Nederlanders letten daarentegen op kwaliteitsbeleving (82 procent), persoonlijke ervaring met het merk (80 procent) en waar krijgen voor je geld (77 procent). Op deze criteria scoren we hoog ten opzichte van andere Europese landen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Reader's Digest peilde ook het vertrouwen van Nederlanders in 37 productcategorieën. Nokia en Philips bleken het meeste vertrouwen te wekken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid