NSGK: Fondsen slaan handen ineen
In de spots komen jongeren met een handicap zelf aan het woord, en vertellen dat ze als volwaardige burgers meedoen in onze maatschappij. De spots zijn het resultaat van een unieke samenwerking tussen zes organisaties, die in het Europees Jaar van mensen met een handicap de handen ineenslaan.
Het doel van de spots is het publiek bewust te maken van de wensen en behoeften van mensen met een handicap. 'Ook mensen met een handicap willen zelfstandig en onafhankelijk dingen kunnen ondernemen, waarbij rekening gehouden wordt met hun beperkingen. Zij willen met respect behandeld worden, en niet als kinderen worden aangesproken', aldus Peter Schoof, directeur NSGK.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe samenwerkende organisaties zijn: Algemene Nederlandse Gehandicapten Organisatie (ANGO), Nationaal Fonds Sport Gehandicapten (NFSG), Nationaal Revalidatie Fonds (NRF), Nederlandse Stichting voor het Gehandicapte Kind (NSGK), Prinses Beatrix Fonds, en Rabobank Foundation. De radiospot is gemaakt door Media Engineering in Amsterdam, en wordt uitgezonden via zenders Radio 1, 2 en 3 en enkele commerciële stations. De spots zijn ook te beluisteren op www.nsgk.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid