Overslaan en naar de inhoud gaan

NRC Charity Awards trekt 65 inzendingen

65 goede doelen met CBF-keur dingen mee naar de NRC Charity Awards 2011, waarmee charitatieve organisaties gratis advertentieruimte kunnen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

65 goede doelen met CBF-keur dingen mee naar de NRC Charity Awards 2011, waarmee charitatieve organisaties gratis advertentieruimte kunnen winnen. Alle ingezonden advertenties zijn sinds deze week te zien op . Aan het grote publiek en een vakjury om de winnaars aan te wijzen.

related partner content for mobile comes here

Met de NRC Charity Awards wil NRC Media goede doelen ondersteunen bij het bereiken van donateurs, vrijwilligers en ambassadeurs.
De publieksprijs zal worden uitgereikt aan het goede doel dat volgens het grote publiek de mooiste, duidelijkste of indrukwekkendste advertentie ingestuurd heeft. Stemmen kan tot en met 25 augustus.
De vakjuryprijs wordt na twee ronden toegekend. In de eerste ronde selecteren medewerkers van NRC Media uit de inzendingen 24 uitingen. Deze worden alle gepubliceerd in doordeweekse edities van NRC Handelsblad, in de periode van 25 juli tot en met 25 augustus 2011. De vakjury, met onder anderen fotograaf Vincent Mentzel, bladenmaker Rob van Vuure en hoofdredacteur Adformatie Theo van Vugt, beoordeelt in de tweede ronde de advertenties op vormgeving, het gebruik van beeld, de kracht van de boodschap en de impact.
De winnaars van de vakjury- en de publieksprijs worden op 8 september bekend gemaakt. Zij mogen dan Award in ontvangst nemen en ontvangen daarbij advertentieruimte in NRC Handelsblad en nrc.next.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in