NRC Charity Awards trekt 65 inzendingen


65 goede doelen met CBF-keur dingen mee naar de NRC Charity Awards 2011, waarmee charitatieve organisaties gratis advertentieruimte kunnen winnen. Alle ingezonden advertenties zijn sinds deze week te zien op www.nrccharityawards.nl. Aan het grote publiek en een vakjury om de winnaars aan te wijzen.
Met de NRC Charity Awards wil NRC Media goede doelen ondersteunen bij het bereiken van donateurs, vrijwilligers en ambassadeurs.
De publieksprijs zal worden uitgereikt aan het goede doel dat volgens het grote publiek de mooiste, duidelijkste of indrukwekkendste advertentie ingestuurd heeft. Stemmen kan tot en met 25 augustus.
De vakjuryprijs wordt na twee ronden toegekend. In de eerste ronde selecteren medewerkers van NRC Media uit de inzendingen 24 uitingen. Deze worden alle gepubliceerd in doordeweekse edities van NRC Handelsblad, in de periode van 25 juli tot en met 25 augustus 2011. De vakjury, met onder anderen fotograaf Vincent Mentzel, bladenmaker Rob van Vuure en hoofdredacteur Adformatie Theo van Vugt, beoordeelt in de tweede ronde de advertenties op vormgeving, het gebruik van beeld, de kracht van de boodschap en de impact.
De winnaars van de vakjury- en de publieksprijs worden op 8 september bekend gemaakt. Zij mogen dan Award in ontvangst nemen en ontvangen daarbij advertentieruimte in NRC Handelsblad en nrc.next.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid