Overslaan en naar de inhoud gaan

Interne communicatie Ahold naar Hemels

Het AH-account voor interne communicatie gaat naar Hemels, de onlangs door Sanoma Media verworven customer media-uitgever uit Hilversum.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hemels won de custom media pitch van vdbj, die de interne communicatie van Ahold jarenlang verzorgde. Customer media-expert Sak van den Boom noemt de AH-pitch een van de meest interessante van de afgelopen jaren. Op zijn website www.customermedia.nl schrijft hij: 'Dat Hemels er in slaagt deze pitch te winnen zegt volgens mij iets over de geweldige drive en de strategische power waarmee deze custom publisher zich op dit moment in de markt profileert.'Volgens Van den Boom is Hemels in korte tijd een marktdominante partij. 'Als Sanoma besluit om al het customermediawerk uit Hoofddorp naar Hilversum te brengen, dan stevent Hemels in raptempo af op marktleiderschap.'

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in