
De prijs is een onderscheiding voor de meest succesvolle, verrassende en/of vernieuwende uitingen van live-communicatie, zoals een beurs, evenement, congres, of elke andere vorm van commerciële live-communicatie. De jury nomineerde tien cases in vijf categorieën.
Beste Beurs, Evenement of Congres / b to b:
InfraTech 2009
Beste Beurs, Evenement of Congres / b to c:
ABN Amro World Tennis Tournament
Art Amsterdam 2009
AutoRAI 2009
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
Artipoppe
Beste Beurs-, Evenement- of Congresdeelname / b to b:
Gemeente Almere
Sedus
Centric
Beste Beurs-, Evenement- of Congresdeelname / b to c:
Koninklijke Landmacht
Fundeon
Special Category
PINC
De uitreiking van de derde Nationale ExpoJaarprijs is op 9 december 2009 in het nieuwe RAI Elicium.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee