Overslaan en naar de inhoud gaan

NIMA-B2B X-change: het B2B Marketing event waar jij zowel toehoorder als actief deelnemer bent!

Op 9 november in Leusden bij AFAS. In één middag krijg je als B2B-marteteer een grote hoeveelheid nieuwe inzichten en ontmoet je…
Partner
NIMA

Het Nederlands Instituut voor Marketing is de beroepsvereniging en het exameninstituut op het gebied van marketing, communicatie en sales. NIMA ondersteunt professionals binnen die vakgebieden gedurende hun carrière op het terrein van kennis, professionele vaardigheden, biedt contactmomenten en inspiratie. NIMA geeft met examens en certificering duiding aan kennisniveaus en werkervaring. Het doel van NIMA is om voor iedere marketeer via verschillende leervormen en op ieder gewenst niveau zijn/haar persoonlijke groei en professionele ontwikkeling in het vak mogelijk te maken.

B2B logo x-change NIMA
B2B logo x-change NIMA

In één dagdeel een grote hoeveelheid nieuwe inzichten over B2B Marketing

Met minimaal 10 ronde tafelsessies rondom actuele B2B thema’s, inspirerende keynote sprekers en volop ruimte voor één-op-één uitwisseling delen we best practices, gaan we in gesprek en vullen we elkaar aan. Samen helpen we elkaar verder en zorgen we voor een frisse blik op typische B2B vraagstukken en uitdagingen.

Een uniek event wat je niet mag missen:

 100% B2B
 Kans om te leren van een grote groep B2B-marketeers
 Je bent zowel toehoorder als actief deelnemer
 Volledig onafhankelijk, dus geen commerciële pitches

Inschrijven kan via http://b2bmarketingevent.nl/

Hieronder vind je het programma, een overzicht van de sprekers & round tables. 

Programma

13.00 Ontvangst
13.20 Welkom
13.30 Keynote: Zakelijk Omdenken, door Omdenken om de middag energiek af te trappen. 
14.15 Ronde tafels deel 1
15.15 Keynote: Julian Stevense, Nijenrode/BrandGurus. Marketing, Leiderschap en interne profilering; Hoe krijg je de marketeer aan tafel in de boardroom?
16.00 Ronde tafels deel 2
17.00 Afsluitende netwerkborrel

Ronde tafels

De ronde tafels worden per thema geleid door een expert op dat gebied. We leiden het thema in, maar de bedoeling is dat we van elkaar leren! Deze thema’s komen aan bod:

  • Marketing in de boardroom – Ilco Kwast – EMEA sales & marketing director Cargill
  • Meer succes met aantoonbare klantwaarde – Reinier Willems – commercial excellence lead Boehringer-Ingelheim
  • Contentmarketing – Thijs van der Zande – B2B strateeg bij De Ondernemer (DPG Zakelijk)
  • Growh hacking in B2B – Thierry de Vries – BAMMBOO
  • Marketing automation – Coen Wiers – hoofd customer engagement bij de Rabobank
  • Klantdata en klantinzicht – Irene de Ruijter global head of performance marketing, NCC Group
  • B2B branding in het MKB – Floor Beek SMP – director marketing & communications BauWatch Group
  • B2B branding in een corporate – Ron Schneider RM – director brand, marketing & communications bij EY
  • Internal branding en de samenwerking met HR – Lara Molendijk – Voorzitter NIMA Internal Branding community

Schrijf je vandaag nog in via http://b2bmarketingevent.nl/

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
NIMA

Het Nederlands Instituut voor Marketing is de beroepsvereniging en het exameninstituut op het gebied van marketing, communicatie en sales. NIMA ondersteunt professionals binnen die vakgebieden gedurende hun carrière op het terrein van kennis, professionele vaardigheden, biedt contactmomenten en inspiratie. NIMA geeft met examens en certificering duiding aan kennisniveaus en werkervaring. Het doel van NIMA is om voor iedere marketeer via verschillende leervormen en op ieder gewenst niveau zijn/haar persoonlijke groei en professionele ontwikkeling in het vak mogelijk te maken.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in