
Van Vliet en Vanhaeren leerden elkaar in 2007 kennen bij Oer, dat later werd overgenomen door LBi Lostboys. Hier werkten zij onder andere voor Sandisk, Vodafone en UPC. In 2009 vertrok het team naar Red Urban waar zij werkten voor merken als Lay’s, Hi, Philips en Bol.com.
Ze wonnen tot nu toe acht prijzen, onder meer een Esprix, Effie, SpinAward en San Accent, voor de ontwikkeling van diverse online campagnes. Van Vliet en Vanhaeren maakten onder meer de campagne 'Lay's Maak de Smaak'.
Vacatures
Adviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBHet team gaat zich bij Fitzroy bezighouden met het ontwikkelen van crossmediale concepten en online activatiecampagnes voor de diverse merken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee