Overslaan en naar de inhoud gaan

Mobiele bellers blijken trouw

De bereidheid om te switchen van mobiele telecomaanbieder is in Nederland niet zo groot, zo blijkt uit cijfers van de Nationale Telecom…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bijna 88 procent van alle mobiele bellers heeft geen plannen om met een van de vier andere telecomaanbieders in zee te gaan. Dutchtone heeft de meest loyale klanten. Bijna 90 procent zegt niet te willen overstappen. Van de KPN-bellers zegt 88 procent klant te blijven bij de marktleider. Telfort komt op 86 procent en Libertel kent 84 procent loyale klanten. Ben heeft relatief de meeste ontevreden klanten. Van de Ben-bellers wil ruim 15 procent van aanbieder veranderen, terwijl 5 procent nog twijfelt.
In Nederland is nu in 41 procent van de huishoudens één mobiele telefoon. Binnen 25 procent van de huishoudens zijn er al twee of meer actief.

related partner content for mobile comes here

WAP, tenslotte, is nog geen succes. Slechts 5 procent van de huishoudens heeft een WAP-toestel. Bij circa 8 procent staat de aanschaf van een WAP-toestel of diens opvolger (GPRS) op het programma.

De Nationale Telecom Monitor is een initiatief van Claritas, VNU Directview en Intercai IRC en brengt vier keer per jaar de telecommarkt in kaart.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in