Massive Music en Media Monks vormen ‘grootste bureau ter wereld’
Massive Music en Media Monks creëren tijdens het reclamefestival in Cannes MM&MM, 'The Biggest Agency in the World'. Dit is het thema van het inmiddels beroemde feest dat voor de 12e keer tijdens het Cannes Lions-festival wordt georganiseerd.
Muziekhuis MassiveMusic en digitaal bureau MediaMonks leggen momenteel de laatste hand aan de voorbereidingen voor het populaire woensdagavondevent. Tijdens de 59e editie van het International Festival of Creativity, vormen zij het grootste bureau ter wereld voor één avond.
De komende weken zijn Hans Brouwer (MassiveMusic) en Victor Knaap (MediaMonks) op zoek naar mensen uit alle hoeken van de wereld om het volmaakte MM&MM team te vormen, dat op de avond zelf zal zorgen voor het perfecte feest. Alleen de beste en meest dapperen zullen worden uitgenodigd om één nacht lang hun beste dance moves te laten zien tijdens de opening van MM&MM’, aldus de organisatoren. Genodigden van het feest krijgen na aanmelding hun eigen profiel en functie op de door MediaMonks ontwikkelde site.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid