Overslaan en naar de inhoud gaan

Massive Music en Media Monks vormen ‘grootste bureau ter wereld’

Massive Music en Media Monks creëren tijdens het reclamefestival in Cannes MM&MM, 'The Biggest Agency in the World'. Dit is het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Massive Music en Media Monks creëren tijdens het reclamefestival in Cannes MM&MM, 'The Biggest Agency in the World'. Dit is het thema van het inmiddels beroemde feest dat voor de 12e keer tijdens het Cannes Lions-festival wordt georganiseerd.
Muziekhuis MassiveMusic en digitaal bureau MediaMonks leggen momenteel de laatste hand aan de voorbereidingen voor het populaire woensdagavondevent. Tijdens de 59e editie van het International Festival of Creativity, vormen zij het grootste bureau ter wereld voor één avond.

related partner content for mobile comes here

De komende weken zijn Hans Brouwer (MassiveMusic) en Victor Knaap (MediaMonks) op zoek naar mensen uit alle hoeken van de wereld om het volmaakte MM&MM team te vormen, dat op de avond zelf zal zorgen voor het perfecte feest. Alleen de beste en meest dapperen zullen worden uitgenodigd om één nacht lang hun beste dance moves te laten zien tijdens de opening van MM&MM’, aldus de organisatoren. Genodigden van het feest krijgen na aanmelding hun eigen profiel en functie op de door MediaMonks .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in