Overslaan en naar de inhoud gaan

Marc Jacobs voor Coca-Cola light

Modeontwerper Marc Jacobs is de nieuwe ontwerper voor Coca-Cola light. Met zijn visie "I think sex sells about everything" (WWD) poseert…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Modeontwerper Marc Jacobs is de nieuwe ontwerper voor Coca-Cola light. Met zijn visie "I think sex sells about everything" poseert hij zelf halfnaakt in een photobooth in pin-up posities in de pre-campagne.

related partner content for mobile comes here

De blikjes komen in maart op de markt in elf landen. Er verschijnen drie verschillende blikjes, drie flesjes en ook drie verschillende reclameuitingen. De verschillende campagnebeelden die in maart gelanceerd worden zullen geïnspireerd zijn op mode van de jaren tachtig, negentig en tweeduizend. Ik verwacht niet dat een sexy uitstraling in de campagne geschuwd wordt.

Marc Jacobs is niet de eerste modeontwerper die de frisdrank onder handen neemt, Jean Paul Gaultier deed dit kunstje in 2012 en Karl Lagerfeld in 2011.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in