Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN kiest N=5 als reclamebureau

KPN kiest N=5 als reclamebureau om zijn nieuwe marketingkoers verder mee vorm te geven.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

N=5 kwam volgens het telecombedrijf als sterkste naar voren in de pitch die KPN begin september had uitgeschreven.

related partner content for mobile comes here

Het bureau heeft een voorstel voor een merkconcept gepresenteerd dat de juiste dynamiek en inhoud heeft waar KPN als merk naar op zoek is, aldus KPN.

Het concept laat zien wat telecommunicatie en IT kan toevoegen aan het leven en werk van de Nederlander. Een concept dat bruikbaar is voor de verschillende onderdelen van KPN.

Coen Olde Olthof, directeur Online en Marketing Consumentenmarkt bij KPN, voegt toe: ‘KPN heeft het pitchproces als inhoudelijk sterk en open ervaren. De richtingen van de drie deelnemende bureaus waren onderscheidend en van kwalitatief hoog niveau. Vanaf het begin heeft KPN er voor gekozen om zowel op strategie als inhoud nauw samen te werken met de bureaus. Op verschillende criteria bleek N=5 de beste partij om onze aangescherpte marketingstrategie een stap verder te brengen. Een combinatie van strategische kracht, creatieve kwaliteit, chemie en positieve consumententests hebben voor ons de doorslag gegeven. Ik zie uit naar het vormgeven van een bestendige relatie met N=5.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Kdubbelaar

Wat is het voor een tent bij de reklame van de KPN ?

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in