KidsVitaal start Doede360


Centraal in de campagne staat de 'Doede360' -dans. Doel van de campagne is om met de 'Doede360' zoveel mogelijk kinderen en jongeren in beweging te brengen. De boodschap daarbij is dat bewegen niet alleen heel gezond is, maar vooral ook heel leuk.
Sinds een paar weken is de 'Doede360' te horen en te zien op de site www.doede360.nl. Als genoeg kinderen de song kennen en de sprong (360°) beheersen, kan er tijdens de Nationale Sport Week van 21 tot en met 28 april in Enschede een wereldrecord worden gevestigd.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne wordt van 2 tot en met 26 april ondersteund op televisie, radio, internet en via narrowcasting.
Aan Doede360 is een goed doel verbonden: het Jeugdsportfonds. Het doel van dit fonds is om alle kinderen in Nederland de kans te geven om te sporten. Ook als hun ouders het niet kunnen betalen.
KidsVitaal zet zich in voor een verantwoord eet-en beweegpatroon voor kinderen van 7 tot 12 jaar en bundelt de krachten van mediapartijen en maatschappelijke organisaties om een communicatieve ondersteuning te bieden aan initiatieven die zijn gericht op een gezonde leefstijl van kinderen. (FNLI.nl)
Campagnefilmpje:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid