Overslaan en naar de inhoud gaan

KidsVitaal start Doede360

KidsVitaal is in samenwerking met de KVLO (Koninklijke Vereniging van Leraren Lichamelijke Opvoeding) en NOC*NSF gestart met de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Centraal in de campagne staat de 'Doede360' -dans. Doel van de campagne is om met de 'Doede360' zoveel mogelijk kinderen en jongeren in beweging te brengen. De boodschap daarbij is dat bewegen niet alleen heel gezond is, maar vooral ook heel leuk.

related partner content for mobile comes here

Sinds een paar weken is de 'Doede360' te horen en te zien op de site . Als genoeg kinderen de song kennen en de sprong (360°) beheersen, kan er tijdens de Nationale Sport Week van 21 tot en met 28 april in Enschede een wereldrecord worden gevestigd.

De campagne wordt van 2 tot en met 26 april ondersteund op televisie, radio, internet en via narrowcasting.

Aan Doede360 is een goed doel verbonden: het Jeugdsportfonds. Het doel van dit fonds is om alle kinderen in Nederland de kans te geven om te sporten. Ook als hun ouders het niet kunnen betalen.

zet zich in voor een verantwoord eet-en beweegpatroon voor kinderen van 7 tot 12 jaar en bundelt de krachten van mediapartijen en maatschappelijke organisaties om een communicatieve ondersteuning te bieden aan initiatieven die zijn gericht op een gezonde leefstijl van kinderen. (FNLI.nl)

Campagnefilmpje:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in