Overslaan en naar de inhoud gaan

Houtman weg als managing director LBi

Marcel Houtman vertrekt na drie jaar als managing director van LBi Nederland om zich te vestigen als 'zelfstandig ondernemer'. .
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zijn opvolger is Dirk van den Bosch, de huidige commercieel directeur die per 1 mei in zijn nieuwe functie aan de slag gaat.

related partner content for mobile comes here

Volgens het begeleidende persbericht heeft Houtman de afgelopen drie jaar 'grote stappen gezet met LBi. Onder zijn leiding is LBi in Nederland een winstgevende onderneming geworden met een sterk klantportfolio. Vorig jaar won LBi zestien creatieve prijzen waaronder een Webby, er zijn succesvolle activiteiten toegevoegd aan het portfolio waaronder LBi Mobile. Het imago van LBi in de Nederlandse markt is onder zijn leiding flink verbeterd.

Van den Bosch geeft aan zich in zijn rol als managing director vooral te zullen richten op 'het scherper positioneren en verder laten groeien van LBi als leidend marketing en technologiebedrijf in de Nederlandse markt'. Daarnaast zal zijn aandacht uitgaan naar de ontwikkeling van search marketing en conversiemanagement als belangrijke diensten voor klante.

“Dirk is een ideale kandidaat voor deze rol. Hij werkt sinds 2007 bij LBi en kent de business als geen ander. Hij kan zorgen voor de continuiteit die nodig is. Daarnaast heeft Dirk een heldere visie op het verder ontwikkelen van LBi in de lokale markt en als key agency in het network,' zegt Ewen Sturgeon, de ceo van LBi EMEA.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in