Overslaan en naar de inhoud gaan

Jeroen de Bakker en Marcel Beerthuizen in een nieuw bureau

Het is een opmerkelijke combinatie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De MolBloggers Jeroen de Bakker (Qi en Tequila, foto) en Marcel Beerthuizen (TBWA Experience Company) beginnen met een aantal anderen een nieuw bureau.

related partner content for mobile comes here

De Bakker is de man van de interactieve creatieve oplossingen en Beerthuizen de sportsponsoringdeskundige.

meldt vandaag dat ook reclameman Bela Stamenkovits deelneemt en dat het bureau '2008' heet. Het nieuwe bureau positioneert zichzelf als 'een creative shop met multidisciplinaire line up'.

Het bureau bestaat grotendeels uit ex-TBWA-mensen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in