Overslaan en naar de inhoud gaan

Is een succesvolle viral altijd een succes?

Voor deze online commercial voor een Thaise Telecom provider staat de teller al op ruim 5,6 miljoen views in slechts een paar dagen. Ik…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Want stel je de review eens voor. Een creatief team komt met dit veel te lange script, met een heel dunne link naar het product. Ze zijn ervan overtuigd dat het virale potentie heeft. Zou je ze dan geloven?

related partner content for mobile comes here

Ik vraag het me af.

Aan de andere kant: maakt het virale succes deze commercial dan een succesvolle commercial? Het verhaal is totaal niet relevant. Dus deze film bewijst tegelijkertijd dat het argument : "dit wordt een viral!" ook niet alles zeggend is.

Het blijft een spannend en ongrijpbaar vak.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in