(UPDATE) Inhakers op Prinsjesdag
Ik heb geprobeerd deze dag zoveel mogelijk inhakers te verzamelen. En telde er uiteindelijk tegen de 60...
De eerste:
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaDirk kan natuurlijk niet anders dan inhaken op de bezuinigingen.
De 'goedkoopste supermarkt van Nederland' deelde vandaag op en rondom het Binnenhof in Den Haag bossen bloemen aan voorbijgangers. En belooft morgen aan de eerste 100 klanten van Dirk, Bas en Digros een gratis bosje zonnebloemen.
Die speciaal voor Prinsjesdag de naam Dijsselbloemetjes hebben gekregen.
Om de bezuinigingspijn wat te verzachten...
Zo werd vandaag aangekondigd in de dagbladen.
Klanten die morgen net te laat zijn, moeten 2,99 euro neertellen.
Deze Dijsselbloemen waren voor de MolBlog-redactie.
Hak en Martine
De koningin van de Hollandse groenten, Martine Bijl, nam in haar laatste tv-commercial voor Hak, gisteren al waardig afscheid van het Nederlandse publiek. Ze mocht het 27 jaar doen van Hak, in meer dan 40 commercials.
Deze inhaker lijkt me eigenlijk voor 14 september bedoeld, toen het afscheid van Beatrix gepland stond in de Ahoy Rotterdam. Creatief bureau achter de campagne, Etcetera, noemt het echter een inhaker op Prinsjesdag.
Prince-jesdag
Q-Music pakt uit met deze Prince-jesdag uiting:
Eens kijken of het koninklijk paar ook iets paarsig aan heeft vandaag...
En Lu viert ook Prince-jesdag, maar dan op een iets andere manier (foto met dank aan @DennisvanSteijn">@DennisvanSteijn). De koekjesbakker deelt vanochtend uit op een (Haags) station:
Zorg en werk
ONVZ plaatste deze advertentie in de Volkskrant, waarbij men mensen oproept om met goede ideeën te komen voor een betere zorg. Het beste idee wordt beloond met 10.000 euro.
Vakbond Abvakabo roept mensen op lid te worden in deze inhaker, met als slogan 'Je werk is het waard'. In de Spits en Metro vandaag:
Spits! plaatste zelf ook een inhaker als onderdeel van de bestaande campagne : ”Kleine positieve dingen in de ochtend maken de start van je dag een stuk leuker.’
Gratis af te halen
SP's Emile Roemer plaatste onderstaande foto op Twitter:
Gratis af te halen voor PvdA-ers. Ik mis eigenlijk nog wat gouden Fyra's op het hoedje.
Een stuk minder positief: de Partij voor de Dieren wist vanochtend in een radiocommercial te melden dat elk jaar twee miljoen dieren worden afgemaakt voor de hobbyjacht…
Bij deze:
(UPDATE) Ikea liet een Tron bouwpakket bezorgen in de Ridderzaal. Deze inhaker bleek favoriet bij veel Twitteraars.
net als deze (fake?) inhaker van Durex:
(UPDATE) Een leuke van Vodafone:
YellowBrick in NRC.next:
Expert stimuleert deze hele week de koopkracht (via @marco_simons):
En (dank voor de tip @Christiaan) Kwantum presenteert het 'koffertje van Kwantum', boordevol koopkrachtknallers:
Prenatal haalt de prinsesjes erbij, die hun vader nog snel even een hart onder de riem steken:
En uiteraard, een inhaker van Heineken:
Subway denkt als Heineken:
Ohra komt met een mooie 'hoede' inhaker:
Het Wereld Natuur Fonds:
Koninklijke De Ruijter is nu eenmaal hofleverancier, dus:
En SuperRebel maakt deze voor Haribo:
Libelle heeft voor Maxima ook wat te lezen:
(UPDATE) Nog een adverteerder die inspeelt op het gezinsleven van Willem, Knorr:
En Mentos plakt er een vraag aan vast op hun Facebookpagina:
Net als Crystal Clear, die inhaakt met een de vraag: Wat wil jij veranderd zien?
Sorbo haakt in met een poetstip voor hoedjes:
Alweer eentje van Facebook, ditmaal van Samsung Nederland. De Troonrede vanaf de iPad tablet gelezen. Wellicht volgend jaar?
(UPDATE) Netflix haakt in met een hele film, vanavond te zien:
De slechtste van de dag hebben we ook te pakken, met dank aan Mediamarkt:
(UPDATE) We gaan verder. Maar liefst 21 tips van Paul van Veenendaal, waarvoor dank! De Efteling komt met 2 inhakers, eentje voor de Efteling zelf, en een voor 'Polles Keuken', beide op Facebook (waarbij trouwens opvalt hoeveel mensen hier klagen over de hoge toegangsprijzen...):
Kia richt zich op Beatrix. Die mag nu haar eigen vervoer kiezen:
Of die vrolijke kop door een plakje ontbijtkoek komt, valt te betwijfelen:
T-Mobile:
Specsavers denkt dat Maxima meeleest:
Randstad heeft er geen vertrouwen in:
Belcompany ook niet:
En deze adverteerder ook niet:
Arke deed deze eerder, maar hij blijft leuk:
En een keurige inhaker van HEMA:
De chauffeursclub van Scania zette deze gouden koets op Facebook:
(UPDATE) Een leuke van Tikkels:
En een eervolle vermelding voor AH to go, met deze tas-inhaker:
Ook Scoupy pakt de bezuinigingen op:
(UPDATE) En Oxxio haakt in met onderstaand filmpje:
Volgens Bacardi is het een feestdag vandaag...
Ook volgens Limoncello di Fiori mag er na afloop even getoost worden.
Eneco is in ieder geval zelf geïnspireerd:
Proefdiervrij heeft een wel heel vrolijke muis:
Mora:
Grolsch:
Toyota:
En Opel:
Profile Tyrecenter:
Vitalu:
ToysXL:
Tele2:
Melkunie:
En Campina:
Smart:
Koopmans:
Saturn:
(UPDATE) En folderverspreider Spotta:
en deze van Signet:
Bon Prix keek even in het magazijn:
En Mazda:
Dus... de ochtend kende gemiddeld genomen de leukste inhakers. De inhaakbulk/meuk volgde 's middags, met dank aan Facebook...
McDonalds sloot deze Prinsjesdag gepast af met een -best- leuke inhaker (via versereclame): Na al dat (inhaak)geweld ben je wel toe aan iets lekkers, aldus McDonalds...
(UPDATE 18/9) De inhaker van Thuisbezorgd.nl:
En die van Nespresso:
Dr. OetkerL
Heb je nog meer inhakers gespot? laat het me weten!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid