ING Bank hoofdsponsor Retail Jaarprijs
ING Bank is daarmee prominent aanwezig op het Retail Jaarprijs Gala en is verder zichtbaar in allerlei media-uitingen. De Retail Jaarprijs is ‘de Oscar-uitreiking’ in zijn categorie, zegt woordvoerder ING Bank Arjen Boukema, ‘de prijs heeft de uitstraling van een A-merk en daar wil ING Bank zich graag aan verbinden’. ING Bank wil meer in het voorhoofd van de detaillist komen. Van de 108.000 retailers kan ING Bank momenteel zo’n 60.000 tot haar klanten rekenen. ‘We willen graag de nummer 1 worden’, zegt Boukema.
Dat het economisch wat minder gaat, is voor ING Bank geen overweging om dit sponsorschap niet aan te gaan. Boukema: ‘Ook al groeit de economie nu wat minder hard, mensen geven nog steeds geld uit. Ook bij economische tegenwind kun je verstandig investeren. Dat doet ING Bank in de samenwerking met de Retail Jaarprijs” .’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid