Overslaan en naar de inhoud gaan

ING Bank hoofdsponsor Retail Jaarprijs

ING Bank heeft zich voor drie jaar als hoofdsponsor verbonden aan de Retail Jaarprijs.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

ING Bank is daarmee prominent aanwezig op het Retail Jaarprijs Gala en is verder zichtbaar in allerlei media-uitingen. De Retail Jaarprijs is ‘de Oscar-uitreiking’ in zijn categorie, zegt woordvoerder ING Bank Arjen Boukema, ‘de prijs heeft de uitstraling van een A-merk en daar wil ING Bank zich graag aan verbinden’. ING Bank wil meer in het voorhoofd van de detaillist komen. Van de 108.000 retailers kan ING Bank momenteel zo’n 60.000 tot haar klanten rekenen. ‘We willen graag de nummer 1 worden’, zegt Boukema.

related partner content for mobile comes here

Dat het economisch wat minder gaat, is voor ING Bank geen overweging om dit sponsorschap niet aan te gaan. Boukema: ‘Ook al groeit de economie nu wat minder hard, mensen geven nog steeds geld uit. Ook bij economische tegenwind kun je verstandig investeren. Dat doet ING Bank in de samenwerking met de Retail Jaarprijs” .’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in