Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe poll: Waar is mobile marketing het meeste geschikt voor?

Tijdens de Mobile Marketing Summit van het IAB, vorige week donderdag, werd duidelijk dat adverteerders nog geen manier hebben gevonden om…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdens de , vorige week donderdag, werd duidelijk dat adverteerders nog geen manier hebben gevonden om mobiel optimaal in te zetten.

related partner content for mobile comes here

Mobile marketing blijkt zo zijn eigen regels te hebben. De resultaten van de eerste experimenten vallen dan ook vies tegen. Een lage CTR, weinig respons.

Maar daar zijn het natuurlijk ook experimenten voor. Het is nu zaak de learnings te vertalen naar betere campagnes.

Adverteerders die op dit moment mobile marketing inzetten, doen het dan ook met name om de kennis te vergroten, plus een voorsprong op de concurrentie te nemen.

Het 'mediahokje' voor mobile marketing is in ieder geval nog niet gevonden.

Misschien weet u het wel. De vraag van deze week is dan ook: Waar is mobile marketing volgens u het meeste geschikt voor?

Is mobile marketing goed voor directe respons, of gaat het juist veel doen op het vlak van interactieve merkbeleving? Stem op onze poll!

En als u zich niet kan vinden in de antwoordmogelijkheden, reageer dan vooral op deze posting!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in