Nieuwe poll: Waar is mobile marketing het meeste geschikt voor?
Tijdens de Mobile Marketing Summit van het IAB, vorige week donderdag, werd duidelijk dat adverteerders nog geen manier hebben gevonden om mobiel optimaal in te zetten.
Mobile marketing blijkt zo zijn eigen regels te hebben. De resultaten van de eerste experimenten vallen dan ook vies tegen. Een lage CTR, weinig respons.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaMaar daar zijn het natuurlijk ook experimenten voor. Het is nu zaak de learnings te vertalen naar betere campagnes.
Adverteerders die op dit moment mobile marketing inzetten, doen het dan ook met name om de kennis te vergroten, plus een voorsprong op de concurrentie te nemen.
Het 'mediahokje' voor mobile marketing is in ieder geval nog niet gevonden.
Misschien weet u het wel. De vraag van deze week is dan ook: Waar is mobile marketing volgens u het meeste geschikt voor?
Is mobile marketing goed voor directe respons, of gaat het juist veel doen op het vlak van interactieve merkbeleving? Stem op onze poll!
En als u zich niet kan vinden in de antwoordmogelijkheden, reageer dan vooral op deze posting!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid