Overslaan en naar de inhoud gaan

Onderzoek naar koopgedrag krantenlezer

Het Stimuleringsfonds voor de Pers subsidieert voor 48.000 euro een onderzoek naar de vraag waarom mensen kranten kopen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Marktonderzoeker Leon de Wolff Mediamanagement gaat het onderzoek uitvoeren in het kader van een voorgenomen promotie van De Wolff aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Centraal staat de vraag of de pluriformiteit van het krantenaanbod in Nederland nog aansluit bij de maatschappelijke pluriformiteit, zo meldt .

related partner content for mobile comes here

De Wolff zegt een methodiek te hebben waarmee is na te gaan in hoeverre de inhoud van kranten aansluit bij de vraag en hoe dit aankoopgedrag beïnvloedt. Volgens het Stimuleringsfonds is de perssector bij deze informatie gebaat. Het is nog niet bekend wanneer het onderzoek is afgerond.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in