Overslaan en naar de inhoud gaan

Reclamebureau biedt 'Recessie Sessie'

New Message, het reclamebureau van Jan Has, gaat met speciale ‘Recessie Sessies’ het land in.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'In tijden van recessie is traditioneel het marketingbudget de eerste post waar het mes in gaat. In veel gevallen onvermijdelijk, maar het hoeft niet per se tot een minder effectieve reclamecampagne te leiden', is de boodschap van het Amsterdamse reclamebureau dat gespecialiseerd is in onconventionele reclame.

related partner content for mobile comes here

Met de ‘Recessie Sessies’ wil het bureau Nederlandse bedrijven helpen door hen aan de hand van nationale en internationale cases te inspireren. Has: ‘Marketeers worden in tijden van economische teruggang vaak voor de schier onmogelijke taak gesteld om meer voor elkaar te krijgen voor vaak (veel) minder geld. Wij merken dat er een grote behoefte is aan inspiratie op het gebied van bijvoorbeeld pr acties, guerrilla marketing, ambush marketing en online tactieken zoals viral marketing waarmee een marketeer met een kleiner budget ook goed uit de voeten kan.’

De ruim twee uur durende presentatie kan geboekt worden via . 'De kosten van een Recessie Sessie zijn uiteraard gering: de stand van de AEX in euro’s op het moment van het boeken van de sessie. Dat valt dus voorlopig wel mee’, aldus Has.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in