Reclamebureau biedt 'Recessie Sessie'
'In tijden van recessie is traditioneel het marketingbudget de eerste post waar het mes in gaat. In veel gevallen onvermijdelijk, maar het hoeft niet per se tot een minder effectieve reclamecampagne te leiden', is de boodschap van het Amsterdamse reclamebureau dat gespecialiseerd is in onconventionele reclame.
Met de ‘Recessie Sessies’ wil het bureau Nederlandse bedrijven helpen door hen aan de hand van nationale en internationale cases te inspireren. Has: ‘Marketeers worden in tijden van economische teruggang vaak voor de schier onmogelijke taak gesteld om meer voor elkaar te krijgen voor vaak (veel) minder geld. Wij merken dat er een grote behoefte is aan inspiratie op het gebied van bijvoorbeeld pr acties, guerrilla marketing, ambush marketing en online tactieken zoals viral marketing waarmee een marketeer met een kleiner budget ook goed uit de voeten kan.’
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDe ruim twee uur durende presentatie kan geboekt worden via www.newmessage.nl. 'De kosten van een Recessie Sessie zijn uiteraard gering: de stand van de AEX in euro’s op het moment van het boeken van de sessie. Dat valt dus voorlopig wel mee’, aldus Has.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid